AEM tændspole IGBT inductive "smart" coil
AEM

Kundeanmeldelser
AEM" Smart" tændingsspole Type tændingsspole, du bruger på bygningen, når du normalt kører eftermarked ECU. Når vagspolerne er rodfæstede, er dette muligheden. Spolen giver op til 103MJ og mindst 40000 volt, hvilket er i klassen med de fleste CDI -systemer. Dette er den første type" smart" induktiv tændingsspole, der giver en CDI-lignende gnist med lang gnistvarighed, der er nødvendig for overkd.
- Massiv gnistenergi, op til 103 mj!
- utrolig lang gnistvarighed, op til 2,9 ms!
- op til 40 kV udgangsspænding uden at bruge en CDI!
- Vejr og stødfast design
- CAN monteres direkte på motoren
tekniske specifikationer
output (ingen belastning): 40 kV minimum
output (50pf belastning): 40 kV +/- 10%
Outputenergi: 103 MJ +/- 7%
Peak Secondary: 102 Ma +/- 10%
ARC Varighed: 2,9ms +/- 10%
Drejningsforhold 71: 1
Maksimal strøm: 19 amps
Maksimal batterispænding: 17 volt
BASE BOL: 3,0 ms
Maks. Kontinuerlig ophold: 9 ms, men overstiger ikke 40% driftscyklus
Max intermitterende ophold: 80% driftscyklus, 5 sekunder maksimal
Matingstik: Packard /Delphi 12162825 “Træk til sæde”
Parringskontakter: Packard /Delphi 12124075 “Træk til sæde”
Høj spændingstråd Terminal: Hei “tændrørstop” stil </p
A: Coil Trigger (0-5V Signal)
B: Coil Trigger (Ref Ground)
C: Jord til cylinderhoved
D: Batteri jord
E: Batteri Positiv (relæ eller skiftet tænding)
----------------
Vejledninger og Info
Har kört dessa på alla byggen.
EN kanonspole som gör vad den skall utan problem.
Din anmeldelse:
At skrive en anmeldelse, skal du være logget ind.