Link ECU Honda K20A Motorstyring
Link - ECU

Kundeanmeldelser
Help others choose right. Be the first to write a review!
Skriv en anmeldelseLet at installere. Overkommelig. Pålidelig.
G4X PlugIn ECU'er tilbyder den nyeste teknologi inden for motorstyring, designet til nemt at maksimere potentialet i din bil.
Denne ECU passer ind i det originale OEM-hus. Installationen er enkel og kræver ingen ændring af fabrikkens ledningsnet til de modeller, der er nævnt nedenfor.
Designet til K20A-motoren.
- Kontroller, at din stikforbindelse matcher stikket på billedet før køb.
- Denne ECU fungerer kun med manuelle transmissioner.
- ECU inkluderer en indbygget 7 bar MAP-sensor.
- De fleste fabriksfunktioner understøttes.
- Se fanen Funktioner for I/O-udvidelsesmuligheder.
Bemærk: Denne Plug-in har en ny 4-polet strømmatad CAN-kontakt og kan ikke bruge det gamle CANPCB-kabel til CAN-forbindelse. Brug CANJST4-kablet (kode 101-0198) til at forbinde CAN-enheder. Denne nye 4-polet port og kabel giver ikke kun CAN-forbindelsen, men også en beskyttet 12V strømforsyning og jordforbindelse til CAN-enhederne. Strømkilden beskyttes af en selvtilbagevendende sikring med en kapacitet på 3A kontinuerligt.
Egnet til (kun manuel transmission):
Honda Integra Type R DC5 2002-2004 med K20A/K20A2/K20A3-motor
Acura RSX 2002-2004 med K20A/K20A2/K20A3-motor
Honda Civic Type R EP3 2001-2005 med K20A-motor
Honda Civic Si/SiR 2001-2005 med K20A3
Honda Civic DX/LX/HX 2001-2005 med D17A1/A2/A3-motor
Honda CR-V 2002-2004 med K24A1-motor
G4X PlugIn Nøglefunktioner (hvor relevant):
Op til 6D brændstof- og tændingskortlægning
Præcisionskontrol af knastaksel i lukket kredsløb (fire knastaksler, uafhængig kontrol)
Sekventiel brændstoftilførsel
Digital aktivering, alle OEM-mønstre
OEM-tomgangshardware understøttes
5D boost-kontrol med tre skiftbare tabeller
Motorsportsfunktioner - antilag, launch, flat shift
Kontinuerlig barometrisk korrektion (indbygget)
CAN-port
QuickTune - automatisk brændstofjustering
Individuel cylinderkorrektion
USB-tuningskabel inkluderet
Statistikoptagelse i intern hukommelse
Gearkompensering for gnist, boost og brændstof
Valgbare dobbelt brændstof-, tændings- og boostkort i realtid
Synk- og krumtapssensorer kan være en kombination af Hall-effekt, variabel reluctans eller optisk
Boost-kontrol refereret til gear, hastighed eller gaspedalens position
512 MB dataloggingshukommelse
Trinvis injektion
Knock med "windowing"
----------------
Vejledninger og info
Bilmärke | Honda |
Vær den første til at skrive en anmeldelse om dette produkt!
Din anmeldelse:
At skrive en anmeldelse, skal du være logget ind.