Link ECU Honda Civic 1992-95 Gen 5 Motorstyring
Link - ECU

Kundeanmeldelser
Help others choose right. Be the first to write a review!
Skriv en anmeldelseLet at installere. Overkommelig. Pålidelig.
G4X PlugIn ECU'er tilbyder den nyeste teknologi inden for motorstyring, designet til nemt at maksimere potentialet i din bil.
Denne ECU passer ind i det originale OEM-hus. Installationen er enkel og kræver ingen ændring af fabrikkens ledningsnet til de modeller, der er nævnt nedenfor.
Designet til 1992-1995 Honda B16 og B18 motorer. Alle modeller, der bruger Honda “OBD1” ECU.
- Kontroller, at din stikforbindelse matcher stikket på billedet før køb.
- Denne ECU fungerer kun med manuelle transmissioner.
- Ingen indbygget MAP-sensor.
- Knock-kontrol er ikke tilgængelig på denne ECU.
- De fleste fabriksfunktioner understøttes.
- Se fanen Funktioner for I/O-udvidelsesmuligheder.
- Denne ECU kræver en ændring, før E-Throttle kan anvendes.
Egnet til:
1992-1995 Gen 5 Honda Civic DX/LX/EX/Si
ACURA: 92-95 Integra RS/LS/GS/GS-R
HONDA: 90-95 Accord DX/LX/EX
93-95 Del Sol S/Si, 94-95 Del Sol VTEC
90-91 Prelude Si & 92-95 Prelude S/SE/Si/VTEC
Følgende ekspansionsstik-indgange/-udgange er tilgængelige:
Gnd Kun sensorjord
+5V Ud Lavstrøms +5V forsyning
An Volt 4 Analog 0-5V indgang
An Volt 5 Analog 0-5V indgang
An Volt 6 Analog 0-5V indgang
Aux 8 Hjælpeudgang (MAX 0,5A)
DI 6 Digital indgang
An Temp 3 Temperaturføler indgang
G4X PlugIn Nøglefunktioner (hvor relevant):
Op til 6D brændstof- og tændingskortlægning
Præcisionskontrol af knastaksel i lukket kredsløb (fire knastaksler, uafhængig kontrol)
Sekventiel brændstoftilførsel
Digital aktivering, alle OEM-mønstre
OEM-tomgangshardware understøttes
5D boost-kontrol med tre skiftbare tabeller
Motorsportsfunktioner - antilag, launch, flat shift
Kontinuerlig barometrisk korrektion (indbygget)
CAN-port
QuickTune - automatisk brændstofjustering
Individuel cylinderkorrektion
USB-tuningskabel inkluderet
Statistikoptagelse i intern hukommelse
Gearkompensering for gnist, boost og brændstof
Valgbare dobbelt brændstof-, tændings- og boostkort i realtid
Synk- og krumtapssensorer kan være en kombination af Hall-effekt, variabel reluctans eller optisk
Boost-kontrol refereret til gear, hastighed eller gaspedalens position
512 MB dataloggingshukommelse
Trinvis injektion
Knock med "windowing"
----------------
Vejledninger og info
Bilmärke | Honda |
Vær den første til at skrive en anmeldelse om dette produkt!
Din anmeldelse:
At skrive en anmeldelse, skal du være logget ind.