LEXUS IS 200 200 (GXE10) Koblingssæt - Affjedret Keramisk 460Nm 700kg (45% mere pres)
Xtreme Clutch

Kundeanmeldelser
Help others choose right. Be the first to write a review!
Skriv en anmeldelseAnbefales til: Motorsportapplikationer
Disse kits fås med sprung keramiske friktionsskiver og er designet til motorsportsapplikationer, hvor højere varme- og momentkapacitet er påkrævet. De kan også bruges i nogle vejapplikationer.
- Momentkapacitet 460Nm
- Klemmekraft 700kg 45% Forøget i forhold til standard
- Sprung keramisk friktionsskive
- Heavy Duty trykplade
- Sættet indeholder alt, hvad du behøver til en vellykket installation + tilbehør
Sortimentet af sprung keramiske kits er udviklet til motorsportsapplikationer, hvor højere varme- og momentkapacitet er nødvendig. Disse skiver anvender en fjederbelastet nav, der hjælper med at reducere stød og bruges ofte i banebiler, der bevarer fabrikstransmissionen.
Hos Xtreme Clutch stræber vi efter at tilbyde en række koblingsmuligheder til hvert køretøj for at sikre, at der er en løsning til alle applikationer. Uanset om du ændrer et vejgående køretøj eller bygger en racerbil fra bunden, har vi koblingsløsningen til dig. Vores opgraderinger er opdelt i forskellige trin afhængigt af friktionsskivens materiale og antallet af skiver.
Xtreme Performance-opgraderingssæt leveres med alt, hvad du har brug for til en vellykket installation + tilbehør, du måtte ønske at opgradere eller udskifte, mens gearkassen er ude af køretøjet.
Passer til følgende modeller:
- LEXUS/IS 200/200 (GXE10)/1999.04-2005.07/1G-FE 1988 Petrol 114 kW 155 BHP (1999.04 - 2005.07)
- TOYOTA/ALTEZZA/2.0 VVTi (GXE10)/1999.01-2005.05/1G-FE 1988 Petrol 118 kW 160 BHP (1999.01 - 2005.05)
- TOYOTA/ALTEZZA GITA Wagon/2.0 (GXE10)/1999.01-2001.06/1G-FE 1988 Petrol 114 kW 155 BHP (1999.01 - 2001.06)
----------------
Vejledninger og Info
Newton meter | 460 Nm |
Bilmärke | Lexus |
Motorkode | 1G-FE |
Vær den første til at skrive en anmeldelse om dette produkt!
Din anmeldelse:
At skrive en anmeldelse, skal du være logget ind.