Modorophæng Volvo 240 - GM LS V8
Andersson Steel Speed

Kundeanmeldelser
Help others choose right. Be the first to write a review!
Skriv en anmeldelseMotorophæng Volvo 240 - GM LS V8
Meget stabile motorophæng med dobbelte bøsninger per side for at kunne klare den tunge V8-motor med meget drejningsmoment. Disse beslag er lavet med flere huller for at kunne justere, hvor tæt motoren kommer på torpedovæggen og den forreste vognbjælke, men kan stadig nemt adskille og installere motoren i nøjagtig samme position som før.
- Du skal bruge en tilpasset oliebeholder. Disse er tilpasset fra en oliepande som Summit Racing sælger, (del nr. SUM-G3610)
- Der er også kopier at finde på f.eks. Ebay (se billede)
- Denne olieskål er meget lav, men har stadig en god olievolumen.
- Fordi den er så lav, kan motoren sænkes til en god højde.
- Oliepanden er også overkommelig.
Du skal slibe den forreste bjælke for at rumme olieskålen (se billede), alternativt modificere olieskålen eller sætte motoren så langt tilbage, at ændring af gearkassetunnelen er nødvendig.
Færdig plade til ændring af frontbjælken: AS-001019-02.
Dybden afhænger af, hvilken position motoren er justeret til.
Billedet viser omtrent det dybeste, du skal skære ud
Brugt pickup-motor, f.eks. LM7 / LQ4 kan du kun bruge det høje indtag, hvis det har en "næbhætte". Ellers skal der anvendes indsugning fra anden bil med V8, f.eks. Corvette eller et specialindtag.
Ratstammen ender i nærheden af udstødningsportene på førersiden. N/A motor skal bruge slanke skæreborde.
F.eks. støbt som fås fra lidt forskellige producenter. Ved turbokonvertering trækkes dens rør frem i stedet, hvilket fungerer bedre.
Bolt-on transmissionsbjælke til GM transmissioner: AS-002008-01
----------------
Vejledninger og Info