Bestilling
Når du bestiller hos os, skal du være over 18 år eller have en værges godkendelse. Billeder kan nogle gange være prøvebilleder og ikke have de korrekte proportioner, også andre mindre forskelle kan forekomme mellem billeder og virkelighed, da nogle leverandører kan foretage små ændringer under fremstillingen. Bestillinger foretaget i en andens navn uden dennes samtykke vil blive politianmeldt.
Spørgsmål sendes til [email protected]
Priser
Alle priser er inklusiv dansk moms (25%).
Vi er ikke ansvarlige for eventuelle tastefejl på priser eller produktinformation.
Leveringsbetingelser og leveringsmåde
Varer på lager behandles samme dag eller senest dagen efter og sendes med Postnord. Dette tager normalt 1-7 dage. Nogle varer bygges på bestilling og vil derfor have længere leveringstid end lagerførte varer.
Transportskader
Umiddelbart efter modtagelsen af leveringen skal du kontrollere, at ingen varer mangler eller er beskadiget. Skulle dette være tilfældet, så lav en anmeldelse på mail ( [email protected] ), senest en uge efter du har afhentet pakken. Skader, der er opstået under transport, anmeldes direkte til den agent, der har afleveret varen.
Forkerte leveringer
Vi ønsker, at du hurtigst muligt giver os besked, hvis vi ved et uheld har leveret den forkerte vare eller det forkerte antal varer, så vi kan rette fejlen. Det gøres nemmest ved at sende en mail til [email protected]
Aflys ordre
Hvis pakken ikke allerede er sendt, og du ikke har bestilt specialtilpassede dele / bestille varer, er det fint at annullere ordren. Efter en ordre er afgivet, er det købers ansvar at kontakte afsender (Speeding) og annullere ordren, inden den sendes. Sender afsender bestillingen inden kunden kommer i kontakt med afsenderen, ligger ansvaret hos modtageren. Så kan han påberåbe sig sin fortrydelsesret.
Uafhentede pakker
Hvis du ikke indløser din pakke, skal vi opkræve returfragt og et administrationsgebyr på 99 DKK. Prisen for fragt til dig er angivet ved kassen ved bestilling, dette kan ikke refunderes. Returforsendelse er 125 DKK plus de administrative omkostninger på 99 DKK.
Klager
Ifølge forbrugerkøbeloven har private tre (3) års reklamationsret uanset garantiperioden, der gælder for et produkt. En eventuel garanti dækker produktionsfejl, men ikke eksterne faktorer, der har gjort produktet defekt. Reklamation skal ske inden for rimelig tid efter, at fejlen er opdaget. I tilfælde af reklamation efter garantiperiodens udløb er det køber, der skal bevise, at den påtalte fejl allerede eksisterede på leveringstidspunktet. Glem ikke at gemme kvitteringen. Kvitteringen er nødvendig for reparation eller anden handling.
Garantier
Vi yder 12 måneders garanti på vores produkter. Der gælder ingen garanti for konkurrence- og plejeprodukter. Vi er ikke ansvarlige for skader, der opstår under brug eller installation af vores produkter. Gem altid kvitteringen, da disse altid skal fremvises for at garantien gælder.
Alt ansvar ligger hos installatøren af produkterne, det er også installatøren, der foretager vurderingen af, om ethvert produkt skal installeres og hvordan det skal installeres. Vi har ingen mulighed for at kontrollere, at oplysningerne om tekniske data eller informationer under alle omstændigheder er korrekte som angivet af leverandører. Derfor er det op til montøren at tjekke, at alt er i orden, inden det samles og bruges for at undgå problemer eller skader på køretøj, motor mv.
Fortrydelsesret/retur
Som privatperson har du ifølge fjernaftaleloven ret til at fortryde et køb inden for 14 kalenderdage efter modtagelse af varerne. Ingen fortrydelsesret gælder for virksomheder. Fortrydelsesretten gælder varer på lager og ikke varer, der er specifikt bestilt efter kundens ønske eller kundetilpassede varer. Hvis produktet er en normal lagervare, har det et grønt lagerstatussymbol på hjemmesiden, men status er "På lager". Hvis den har et gult lagerstatussymbol, er det en bestillingsvare, der kun kan leveres til dig som kunde. Der gælder ingen fortrydelsesret på disse bestilte varer. For at anmode om fortrydelsesret i henhold til fjernaftaleloven, udfylder du de af os anmodede oplysninger i den til formålet beregnede formular (returanmodning), som vi sender til dig, efter du har kontaktet os. Fjernaftaleloven er for kundens regning, da fjernaftaleloven ikke giver kunden ret til at kræve godtgørelse af omkostninger til transport eller andre udførte ydelser. Varen skal returneres emballeret og ubrugt. I tilfælde hvor bestilte varer ikke kan anvendes på den tilsigtede måde, fx uforenelighed, eller i tilfælde hvor fortrydelsesretten må anses for fortabt, godkendes tilbagekøb dog i visse tilfælde. I sådanne tilfælde er køberen ansvarlig for alle påløbne omkostninger, normalt forsendelse. I sådanne tilfælde tilbageholdes 25% af varens værdi til dækning af omkostninger til håndtering af returneringen. Varer, der er specialdesignet til en individuel kunde/applikation, accepteres ikke til returnering. Det omfatter varer med et rødt eller gult lagersymbol, dvs. varer, der ikke er på lager. Et grønt lagersymbol angiver, at varen er på lager og omfattet af returretten. Der gælder ingen fortrydelsesret på varer sendt uden for Sverige. Elektroniske produkter accepteres ikke til returnering, da de ikke kan kontrolleres fuldt ud. Ved returnering af en eller flere varer, der ikke vedrører en garanti eller reklamation, opkræves altid en returfragtomkostning på 125DKK.
Efter vi har modtaget varen retur, betales pengene tilbage indenfor 7 hverdage i normale tilfælde. Sørg for at sende ordrenummer, navn og kontaktoplysninger for at gøre din tilbagebetaling endnu hurtigere!
Ved transportskader skal du straks efter modtagelse af leveringen kontrollere, at ingen varer mangler eller er beskadiget. Skulle dette være tilfældet, så lav en anmeldelse på mail ( [email protected] ), senest en uge efter du har afhentet pakken. Skader, der er opstået under transport, anmeldes direkte til den agent, der har afleveret varen.
Bemærk at normal behandlingstid for returneringer er 5-10 hverdage, i ferieperioder (juli-august) hvor vi mangler personale kan sagsbehandlingstiden være 10-20 hverdage. Hvis du har valgt Klarna som betalingsmetode, kan du altid sætte din betaling på pause i Klarna-appen, mens du venter på, at vi håndterer din returnering.
Anvendelsesområde
Nogle af vores produkter er beregnet til konkurrenceaktiviteter og mangler godkendelse til udførelse på offentlig vej. Vi fraskriver os enhver form for skade, der måtte opstå på køretøjet, personen eller andet i forbindelse med montering eller brug, samt enhver negativ indvirkning på køretøjets sikkerhed, køreegenskaber eller garantiomfang. Hvis du er usikker, så tøv ikke med at spørge os.
Cookies:
Ifølge loven skal besøgende på et websted af hensyn til privatlivets fred informeres om, at der bruges cookies. Oplysningerne i cookien kan bruges til at spore en brugers browsing. En cookie er en lille tekstfil, som den hjemmeside, du besøger, anmoder om at blive gemt på din computer for at give adgang til forskellige funktioner. Det er muligt at indstille din browser, så den automatisk afviser cookies. For at holde styr på tingene, f.eks. login og indkøbskurv bruger cookies (session cookies), som gemmes på den besøgendes computer.
Diverse
I tilfælde af krig, naturkatastrofer, kamp på arbejdsmarkedet, myndighedsbeslutning, manglende levering fra underleverandører, omkostningstunge forhold, samt en sammenlignelig hændelse uden for vores kontrol, som ikke med rimelighed kunne forudses, og påvirker indgåede aftaler og forpligtelser fra vores side, som betyder, at vi ikke kan overholde nævnte aftale/løfte, skal danne grundlag for, at vi frigøres fra vores forpligtelser til at opfylde nævnte aftale.