Koblingsskive
Nav Vælg gearkassens spline og diameter for at få det korrekte koblingsskivecenternav.
Diameter Dette er friktionsoverfladediameteren på svinghjulet og trykpladen.
Underkategorier
Produkter
Performance Fjeder Sinter lamel Audi 23x24,2mm 6-puck 228mm
01E - Stage 2 materiale
Er på lager
Performance Fjeder Sinter lamel Audi 23x24,2mm 6-puck 228mm
01E - Stage 3 materiale
Er på lager
Performance Fjeder Sinter lamel BMW 10x28,6mm 6-puck 240mm
S5D-310 ZF-310 / S5D-250 / S5D-320 ZF-320 / Getrag 420 TBAB - Stage 2 materiale
Er på lager
Performance Fjeder Sinter lamel BMW 10x28,6mm 6-puck 240mm
S5D-310 ZF-310 / S5D-250 / S5D-320 ZF-320 / Getrag 420 TBAB - Stage 3 materiale
Er på lager
Performance Fjeder Sinter lamel BMW 10x35mm 6-puck 240mm
GS5-39DZ / Getrag 420 TBAI - Stage 2 materiale
Er på lager
Performance Fjeder Sinter lamel BMW 10x35mm 6-puck 240mm
GS5-39DZ / Getrag 420 TBAI - Stage 3 materiale
Er på lager
Performance Fjeder Sinter lamel BMW 26 splines 6-puck 240mm
GS6-53DZ / GS6-53BZ - Stage 2 materiale
Er på lager
Performance Fjeder Sinter lamel BMW 26 splines 6-puck 240mm
GS6-53DZ / GS6-53BZ - Stage 3 materiale
Er på lager
Performance Fjeder Sinter lamel BMW 320D 22x28,6mm 6-puck 240mm
GS6-37DZ / GS6-37BZ - Stage 2 materiale
Er på lager
Performance Fjeder Sinter lamel BMW BMW 320D 22x28,6mm 6-puck 240mm
GS6-37DZ / GS6-37BZ - Stage 3 materiale
Er på lager
Performance Fjeder Sinter lamel Volvo 20 splines 6-puck 228mm
M90 / M56 - Stage 2 materiale
Er på lager
Performance Fjeder Sinter lamel Volvo 20 splines 6-puck 240mm
M90 / M56 - Stage 2 materiale
Er på lager
Performance Fjeder Sinter lamel Volvo 20 splines 6-puck 240mm
M90 / M56 - Stage 3 materiale
Er på lager
Performance Fjeder Sinter lamel Volvo 23 splines 6-puck 240mm
M66 - Stage 2 materiale
Er på lager
Performance Fjeder Sinter lamel Volvo 23 splines 6-puck 240mm
M66 - Stage 3 materiale
Er på lager
Hvor tæt skal splinesene være mod indgangsakslen i gearkassen?
Når koblingsskiven er monteret, bør den ikke være helt dæmpet, da den nemt kan binde sig
Jeg har brækket mine lamellære splines
Hvis splinerne i en lamel er "rensede"/knækkede, kan det skyldes flere årsager, ofte i en kombination.
- Lamelnavet er løst i splines
- Mange små splines i stedet for store
- Enkelt lamel med for høj effekt
- Slidt indgangsaksel
- Slidt skivenav (brugt skive)
- Mange dragracing starter
- Omsvejset gearkasse som ikke er lige