Brændstoftryksregulator
Motorkraft Vælg den, der er tættest på og større end din ønskede motoreffekt.
Eksempel:
Hvis du vil have 400hk, vælg -700
Hvis du vil have 850hk, vælg -900
Model
EFI = Højtryk med elektrisk brændstofindsprøjtning
Karburator = Højtrykspumpe sammen med karburator
Karburator = Lavtryk til karburator
Produkter
SPD brændstoftrykregulator Mazda Miata V3
Erstatter original brændstoftrykregulator
Er på lager

3-6 dage
Brændstoftryksregulator
Problemer med din brændstoftrykregulator?
- Skift membranen. Membranen er årsag til 99 % af fejlene. Membranen skal skiftes hver sæson for at undgå problemer.
Brændstoftryksregulator lækker luft?
Den øverste skrue, der justerer brændstoftrykket, er skruet ind i den øverste del med et lige gevind. Denne skal forsegles for ikke at lække luft. Kun få producenter har denne finesse, hvoraf SPD var den første på markedet med denne.